5 fit girls pe care să le urmărești

fitgirls

 

Azi am să împărtășesc o parte din lista mea de bookmarks. E vorba despre 5 fit girls pe care le citesc cu drag și, de multe ori, cu hohote de râs. Îmi plac pentru că sunt puternice, harnice, scriu bine, sunt foarte smart și cu umor. Și fac îndreptări cu cel puțin greutatea lor corporală.

 

Emily Skye e de departe my favourite fit girl. E ditamai celebritatea, cu aproape 8 milioane de fani pe Facebook. Pe blog, facebook și Instagram postează tot timpul idei de antrenamente, mesaje foarte empowering pentru cititori și povești despre propriile rezultate. Înainte de a fi o sportivă foarte bună, pare o tipă foarte mișto și probabil atitudinea asta ușor autoironică și modestă a ajutat-o să ajungă unde e azi. Recent și-a schimbat tema blogului și e mult mai friendly de frunzărit prin articole.

(more…)

Citește mai mult


Filipine: 10 lucruri de luat în bagaj care îți vor face viața mai usoară

Juan 3-16 (NVI)

 

Ai fi zis că oricine merge o dată undeva nepregătit, a doua oară va sti mai bine. Dar nu. Eu nici la a doua vizită în Filipine nu m-am organizat excelent cu bagajul. Ce-i drept, am împachetat super eficient, doar 7 kg pentru trei săptămâni. Însă sunt câteva lucruri pe care, dacă le-aș fi avut la mine, mi-ar fi făcut viața mai ușoară.

 

Iată ce e bine să iei în bagaj când pleci în Filipine, ca să-ți ridici confortul vacanței cu câteva niveluri:

(more…)

Citește mai mult


Beneficiile oleaginoaselor și semințelor + un cadou pentru gustări sănătoase

mixuri

 

Nucile și semințele sunt printre cele mai controversate alimente când vine vorba de alimentația sănătoasa. Unii zic că sunt foarte nutritive și ajută la reducerea inflamației în organism și a riscului de boli cardiace și diabet, alții se sperie și le evită de teamă că îngrașă. Hai să le facem dreptate. Care e adevarul?

Adevărul e că ambele afirmații sunt adevărate, cu steluțele de rigoare.

 

Nucile românesti, pecan, de macadamia sau braziliene, migdalele, nucile caju, fisticul, cânepa, susanul, semințele de dovleac, de floarea soarelui, de in și toate suratele lor oleaginoase și semințe sunt dovada că natura a auzit de expresia “esențele tari se țin în recipiente mici”.

Ele sunt pline de vitamine (A, D, E, K), de minerale (fier, zinc), de fitosteroli, fibre, tocoferoli și lista de ingrediente-minune concentrate în aceste “recipiente” mici poate continua. Nu e de mirare că sunt încadrate în categoria super alimentelor.

(more…)

Citește mai mult


Despre pasiuni și cum se nasc ele

running

 

E foarte motivant și inspirațional să vezi oameni extrem de pasionați de ceea ce fac, care se dedică acelei pasiuni și ajung să fie foarte buni la ceea ce fac – fie că vorbim despre o meserie, un sport, artă sau altceva. Dar hai să stabilim un lucru: nimeni nu se apucă de ceva din pură pasiune. Pasiunea nu e același lucru cu interesul.

Pasiunile nu se nasc peste noapte, ci se descoperă și se construiesc treptat, pe un drum de multe ori anevoios.

Și ce ne face să pornim pe drumul ăsta? Curiozitatea, ambiția, diverse nevoi (de creștere, de învățare, de schimbare, de a dovedi ceva etc), sunt o mulțime de motive.

Pasiunea vine după. Nu pasiunea e prima, ci acțiunea.

(more…)

Citește mai mult


Cum să execuți corect exercițiile de bază din fitness: sfaturi de la campioana Anca Surdu

lidl-fitness

 

Acum câteva zile am fost la un workshop cu Anca Surdu, dublă campioană mondială și europeană în gimnastica aerobică de performanță, de la care am furat câteva sfaturi utile despre biomecanica mișcărilor în sport. Mai jos găsiți câteva lucruri la care trebuie să fiți atenți atunci când executați exercițiile de bază din fitness pentru a evita accidentările.

Dacă sunteți la început de drum cu mișcarea, nu trebuie decât să vă studiați puțin în timp ce executați exercițiile, iar apoi le veți efectua corect în mod natural. Și chiar dacă nu sunteți la început, e posibil să aflați că un mod de lucru e greșit și, mai devreme sau mai târziu, vă poate crea probleme.

Iată cele mai importante aspecte când vine vorba de efectuarea corectă a exercițiilor de bază:

(more…)

Citește mai mult


Filipine – Terase de orez, sicrie suspendate și adrenalină în peșteri

batad

Unde te-ai duce dacă ai avea de ales între niște plaje paradisiace, cu nisip alb și bancuri de pești colorați care înoată prin apa transparentă, o baie cu rechinii, drumeții prin terasele de orez – o minune a naturii cultivată de om – și o plajă plină de petreceri și distracție? Poate ai fi tentat să răspunzi că le-ai vedea pe toate, însă nu ar fi realist pentru o vacanță mai scurtă de o lună.

Filipinele pun de la bun început călătorii într-o situație dificilă. N-ai cum să vezi tot ce au de oferit într-o singură călătorie cu zilele de concediu regulamentare, așa că planurile de itinerarii conțin de obicei câteva destinații și se încheie cu promisiunea că vei reveni să vezi și ce n-ai apucat de data asta.

Am trecut prin aceeași poveste acum trei ani, când am ajuns pentru prima dată în Filipine cu planuri mărețe, dar mi-am dat seama că cele două săptămâni pe care le aveam nu se puteau împărți în prea multe destinații. Până la urmă am vizitat atunci Coron și foarte scurt Boracay (care nu m-a impresionat prea tare).

(more…)

Citește mai mult


Cum să rămâi activ în vacanță – exerciții simple, de făcut oriunde

beachrun

 

 

Când îți iei vacanță, și mușchii tăi își iau vacanță. Și câteva zile de sedentarism sunt suficiente ca să strice un pic din ce ai construit la antrenamente. Să nu fim extremi, totuși – vacanța e o perioadă de relaxare și pauza de la activitatea fizică este nu doar benefică, ci și necesară. Însă e destul de simplu să eviți febra musculară după prima flotare la revenirea din concediu.

De fapt, cea mai grea parte e să te mobilizezi. Eu am mereu dificultăți serioase când vine vorba să mă ridic din pat sau de pe șezlong ca să transpir, când aș putea să mai lenevesc un pic. Din experiența vacanțelor de până acum și a tentativelor de a face mișcare, m-am dat seama că sunt 3 mari factori care ne pun bețe în roate:

 

1 – lipsa chefului. E greu să te apuci, dar satisfacția e foarte mare dacă reușești. Merită să te miști măcar cât să previi scârțâiala și febra ce te pândesc la întoarcerea acasă.

2 – lipsa spațiului. Nu mai ești pe teren propriu, nu mai ai parcul în care alergai acasă, nu mai ai sala de sport spațioasă. Uneori trebuie să te descurci cu resurse limitate, însă greutatea corpului e tot ce îți trebuie. În rest, depinde de creativitatea ta să transformi niște scări, o bancă sau un obiect de mobilier în instrument de antrenament.

3 – lipsa de context. Nu neapărat de timp, pentru că e imposibil să nu-ți găsești 15 minute libere pe zi, dar se întâmplă să fii pe drum, prin aeroporturi, autobuze, să fii obosit de la nefăcut nimic. N-ai decât să accepți situația și să-ți păstrezi motivația pentru a doua zi.

(more…)

Citește mai mult


10 motive să-ți faci următoarea vacanță în Filipine

flp

 

Tocmai m-am întors din a doua vacanță în Filipine și deja mă întreb când va fi a treia. Tura asta a fost mai reușită decât prima pentru că am avut mai mult timp la dispoziție, dar și pentru că vizita de acum trei ani m-a ajutat să știu la ce să mă aștept, așadar totul a fost mai ușor acum.

Poate te gândești la Filipine ca la un loc cu plaje exotice unde nu prea e mare lucru de făcut în afară de fotografii. Din fericire, nu e deloc așa. Printre călătorii iubitori de țări asiatice se spune că Filipinele sunt ce a fost Thailanda acum 20 de ani, cu frumuseți naturale încă neatinse și o zonă foarte puțin turistică în comparație cu alte destinații aglomerate.

Dacă ai întrebări despre o vacanță în Filipine, sunt aici să te ajut, iar ca să-ți fac poftă de călătorit, iată 10 motive pentru care ar trebui să-ți faci vacanța următoare acolo:

(more…)

Citește mai mult