Concurs – Câștigă o invitație la GPeC Summit, pe 15 și 16 noiembrie

gpec2016

 

Pe 15 și 16 noiembrie ne vedem la GPeC Summit, cel mai mare eveniment de e-commerce din România, aflat la a 11-a ediție. Dacă încă nu te-ai înscris, poți câștiga o invitație dacă răspunzi la o simplă întrebare.

 

De ce să vii la GPeC?

 

Am să-ți amintesc că anul acesta evenimentul durează două zile, în loc de una, ca să-ți faci o idee despre câtă informație va fi dezbătută. Vor veni experți internaționali în digital marketing, conversion rate optimization, web analytics și user experience precum Talia Wolf, Craig Sullivan, iar ziua de 16 va fi dedicată unui workshop de 6 ore cu Bryan Eisenberg.

Vei afla cum poți folosi targetarea emoțională în campaniile tale, cum să faci A/B testing și optimizare a conversiilor pe dispozitivele mobile, strategii de creștere a vânzărilor, content marketing, exemple de bune practici și cam orice altceva te interesează în acest domeniu, pentru că vei putea întreba speakerii exact ce te doare vizavi de proiectele în care ești implicat.

Dacă vrei invitația, aruncă un ochi pe agenda evenimentului și spune-mi care dintre subiectele prezentărilor te interesează cel mai mult.

Ai timp până miercuri, pe 9 noiembrie la ora 12.00 să lași un comentariu aici, iar eu voi anunța câșitgătorul tot atunci.

 

See you there!

7 thoughts to “Concurs – Câștigă o invitație la GPeC Summit, pe 15 și 16 noiembrie”

  1. De departe, as vrea sa o ascult pe Talia Wolf – How to create online experiences that stick. Imi plac mult keynote-urile Taliei, pe langa date si statistici, Talia include in prezentari si un human touch prin intrebarile: de ce oamenii ar cumpara de la tine? de ce esti tu diferit vs. competitie.

  2. Salutare Camen, Salutare tuturor cititorilor tai!

    Ma intereseaza acest eveniment deoarece tomai am parasit lumea Mare a tranzactionarii electronice din Romania si sunt pe cale de a intra in lumea Mica a business-ului si a interactiunii alaturi de clienti.
    Pana Vineri 4 Nov, mi-as fi lasat la contact adresa de Global Payments, o corporatie de servicii adesate procesarii si tranzactionarii electronice raspandita pe 4 continente, sau cea de BCR, unde am lucrat 8 ani la Carduri si POs-uri/ecommerce (simplu spus). Deci cumva stiu 1,2 lucruri despre ceea ce vorbesc oamenii astia aici, indeosebi Catalin Cretu, un cuvantator desavarsit, alaturi de care am avut placerea de a avea primul training la care am participat n banca, in 2007 ( Carduri..Visa…1+2)
    Acum, ceea ce mi se pare cu adevarat interesant, si unde sunt zero barat, este aceast nou curent ( la noi) de Optimization…. de Machine Learning, de AI.. concepte care sunt mai “tabu” si “ascunse” care in cadrul marilor colosi financiari, unde adaptarea la nou este cu adevarat un Challange. (si este genial cum Iulian Stanciu critica de fiecare data neputinta si anchilozarea Sistemului, in relatie cu emag )
    Deci, de ce vreau sa merg? Pentru ca dezbaterile dintre oamenii mentionati de mai sus prezinta un real interes pentru mine + imi doresc sa invat cum poti fi mai eficient atunci cand ai in fata un business mai mic, pe care trebuie sa il pastoresti “smart”.

    Multumesc frumos!
    Eliza

  3. Talia Wolf – How to create online experiences that stick. Vreau sa vad cum targetarea emotionala se traduce in vanzari.

  4. Ma intereseaza “STAGE ON FIRE: The story of successful online shops with facts and figures” pentru ca din experienta celor care au ajuns sus sunt multe de invatat.

  5. Vreau sa-l ascult si sa-i adresez intrebari lui Craig Sullivan deoarece si eu sunt pasionat de A/B testing si in urmatoarele 3 luni voi beneficia in sfarsit de o aplicatie mobila iar subiectul prezentarii sale “Growth Optimisation And A/B Testing For A Mobile World: Getting It Right ” mi se potriveste ca o manusa!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *